22 April 2012

Happy Babies.

Hello ols!

Korang buat ape weekend neh? Sure bershopping kan? *RHBians haruslah bershopping sebab dah gaji. Ahaks*. Tapi aku takde lah bershopping sebab perumahan aku ade tournament bolasepak so secara tak langsung nya, aku turun sokong blok aku. Tapi aku takde lah tengok bola sangat sebab aku dok tengok baby-baby comel blok aku neh! Comel tau sebab aku rasa tahun neh memang tahun mata bulat, muka macam ada aku kesah?, bibir kecik cinonet je, badan sedap peluk. Tak caya? percaya lah!

Baby neh paling susah nak senyum, nak orang. Muka memang macam tak suka dengan orang melainkan mak dea je. Kalau orang pegang tangan je pun, terus menangis. POYO tau. Last sekali, dapat jugak culik! Berbekalkan kipas warna-warni, terus nak dengan aku. Aku panggil dea as Garang tapi cute! And dea a BOY



Neh pulak mesraaaaaaaa orangnya, semua orang boleh dukung dea. Selalu mandi sebab air liur selalu mengalir, mata hitam tuh besar betul tak payah nak pakai contact lens tiruan. aku panggil dea as mesra dan cute


Tembam kan? a boy hokay! Comel nye! tangan and kaki dea semua ketak-ketak. Try angkat dea, mak aihhh! semangat betul! Tak nak senyum, dea tengok orang pun macam ngantuk je, kita agah-agah dea pun macam 'ape benda yang kau try nak buat dekat aku neh?' Lawak hambar kot katanya?. Tapi takpe, asalkan dea tak takut orang! SEDAPNYA PELUK AWAKKKKKKKKK!!! Cute and chubby


Nak lagi?



Izzudin with baby cute and chubby. Tengok muka ngantuk dea tuh? aishh! geram!



p/s : So motif gambar-gambar babies neh? Dah boleh dah tuh.......kahkahkahkah!


With Love,

1 comment:

Udinz.com said...

pergh...kolesksi gambar baby comel2 belaka..