12 January 2012

what a sleepy week!

its been a week aku tak cukup tido because of parking RHB yang makin mengecut and jalan raya area Jalan Tun Razak yang macam jalan raya kat Nepal.

aku bangun dalam pukul 6pagi, then siap semua benda yang patut dibuat around 6:35pagi. Then, terus keluar rumah tengok jalan tak jem terus pecut dengan happynya! sampai office memang tepat pukul 7pagi, nasib baik dapat parking depan so jalan pun tak jauh but still kepala lemau (dah start mengantuk). Masuk office takde orang, then dengan rajinnya buka semua lampu *penakut sebenarnya*. terus surfing internet, tengok ohbulan, tengok beautifulnara tengok redmummy.com tengok Aimie Harmelia, tengok Hanis Zalikha, cikepal06.blogspot, melawat Cikeykachantek.blogspot, gossip lagi? tengok rotikaya.com. hahaha kau hadoooo masa nak tengok semua macam tuh? aku je ade masa tengok sebab aku ngantuk.

Balik dari office memang pukul 5:45petang je sekarang sebab kepala ting tong.

sampai rumah segar bugar sebab boleh bercakap dengan ibu non stop. gossip here gossip there.

tepat pukul 10malam, aku dah get ready atas katil nak tido *korang ingat get ready buat ape? *tak kahwin lagik ok!* then golek-golek, pukul 11-12 malam jugak aku tido kan? *bengong!*



esok paginya, rutin yang sama..............................SLEEPYHEAD!

No comments: