31 January 2012

Jam untuk yang LASAK, GANAS and NAKAL


Sebenarnya aku tak tahu pun wujudnya jam jenis macam neh. So aku nak kenalkan dekat korang jam untuk orang-orang yang lasak macam tak reti nak duduk diam, ganas sampai semua dinding kau nak langgar and nakal bila tengok awek tak cun sikit terus pura-pura tengok jam tapi bila awek cun, kau gedik tanya dekat awek tuh pukul berapa pulak. *gedik nya kau!!*

Nama saintifik jam neh ialah Suunto Vector HR White which is jam neh memang sesuai untuk orang-orang yang suka buat aktiviti luar macam merayau dalam hutan beramai-ramai, hiking, memancing ikan piranha *kalau pakai jam neh, ikan piranha takot nak gigit korang*, pastu ape lagik aktiviti luar ye? memasak tak boleh okay sebab tak sesuai, nak lepak Starbuck pun tak boleh pakai jam neh sebab jam neh dilengkapi fungsi-fungsi yang canggih and tak mampu diciplak oleh pakcik-pakcik jual jam dekat downtown and uptown. Heh? Korang duduk lepak Starbuck then nak buat apa dengan jam tuh? Nak buat Frappucino pakai jam tuh ke? Tak kan....


nak tahu fungsi-fungsi yang ada?

jam neh ada Altimeter which is memang sesuai untuk korang-korang yang suke ber skydiving. Then ada Barometer, neh untuk check suhu atau pun tekanan suhu sekeliling korang *aku rasa lah, lupa lah benda Kajian Tempatan masa darjah 5 neh* and jam neh pun dilengkapi Kompas, macam contoh kalau korang tengah main futsal dekat 1 tempat terpencil then tetibe dah masuk waktu solat, korang pun terus pergi bersihkan diri, ambil wudhu and check arah kiblat guna jam neh then dah boleh solat. *jangan kejar dunia je, akhirat kena jaga* and paling penting ade untuk Heart Rate! sesuai sangat untuk orang-orang yang sentiasa pentingkan kesihatan.

Jam yang aku dok promote neh member aku Hafiz Ezani neh yang jual. Tapi dea nak jual dalam RM900.00. harga kat kedai jual dalam RM1,200.00. Kenapa dea jual murah dari harga sebenar? Takut kena tipu? Jangan risau jam neh jam original, takde 2nd hand punya lah. Member aku jual murah sikit sebab takde orang nak beli kalau harga mahal-mahal neh. So kalau nak beli or berminat or nak saja-saja tanya pasal jam neh dengan lebih lanjut. sila add BBM dea; BBPin-2226FEE9.

and boleh jugak klik kat this link ----> Sunnto Watches

4 comments:

Yana Libra said...

saya dah follow dah la tgh hari tadi~~ hehe . no 22.

Ady skywalker said...

Nk beli kat mana ada jual ni

Ady skywalker said...

Sy nk beli email me. malim.pelita@gmail.com

Anonymous said...

saya nak beli, tp model ambit2s, berapa harga ye? pm sy awangsulong@yahoo.com