19 October 2010

Bila orang merisik.


OMG. dengar title tuh pun dah cuak kan. aishh. tapi neh yang terjadi kat aku semalam. gila weh. terkejut gila. and my auntie yang sibuk nak interrupt into my personal life, oh please, back off! I've got someone in my life and u knew about him. How long i've been with him? ALMOST 2 YEARS!! so please, i know how to handle myself. i love KHAIRUL AKMAL BIN KHUZIR.no doubt. and YES! aku sanggup tunggu dia! no matter what! my maklong cakap that guy baru je lost his mom. and now he is ready to get married. and umur that guy 31years old.duduk dekat TTDI. kerja in IT line. Singaporean. ape ke jadah laki neh? desperado di amor kew? ouh tidak. yang peliknya that guy taknak bertunang whatsoever (ikut adat) oh tidak! so my answer would be NO. the reasons why? meh nak habaq (cerita)

a) Im so in love with KHAIRUL AKMAL BIN KHUZIR. He's the only one for me now. Dia je yang tau i jenis yang macam mane. yang tahan ngan perangai, makian, bebelan aku. yes. i do luv him!

b) Tak pernah kenal that mamat. nama pun taktau. muka pun taktau. suara dia sengau ke? rambut botak ke? (nak kena apply yun nam haircare pulak!)

c) I hate singaporean. seriously! entah lah. yang dekat malaysia pun tak ajak2 kawin lagi. hahahaha.

d) Im not ready yet. masak pun tak pandai! nak buat air milo pun fikir 40kali. malas larh sebab nak kena bangun, then tunggu susu kuar dari tin F&N tuh.




so to that guy, SAYA MINTA MAAF. SAYA TAK BOLEH TERIMA LAMARAN AWAK sebab saya tak sedia nak jadi isteri kepada seseorang yang tak kenal sebab bagi saya cinta, kenal hati budi tuh penting dalam 1 hubungan yang nak ke peringkat seterusnya. (napa jiwang neh?)


to KHAIRUL AKMAL. saya sayang awak. takde orang lain selain awak je. Luv u so much sayang!! huhu.

No comments: