13 June 2010

Terjah Blog orang.

asyik tengok blog neh je pon sure korang benci kan. eh kurang ajar nak kata benci. penat tau buat! penuh kasih sayang lagik. hehe. ok ok nak kasi korang layan seseorang punya blog. haaaaaa..

alaa orang yang selalu sangat muka dia dalam blog aku neh. hahaha (ada aku kisah?)
dia kan cinta mati! haruslah gambar dia je. takkan nak picture kucing gemok umah sebelah? sure mak aku halau dari rumah kang, sebab kucing tuh suka shishi (kencing) merata-rata. paling favourite. tempat letak kaki moto bapak aku. selalu gak larh kucing gemok ala-ala garfield neh kena rembat dengan mak aku. tapi kucing neh taiko tau, kucing lain gadoh je dia pon join sekali. ingatkan nak jadik peacemaker, ghupenya nak tunjuk hero kat kucing betina yang dorang rebutkan. adess. dasar bohsia larh tuh. terbaik lah kucing zaman sekarang! korang rockstar! dah-dah, mari terjah blog salah sorang toke kucing.

(rasa macam bongok tak boleh nak link blog orang)

http://chocolatesvanilla.blogspot.com

No comments: